onsdag 10. november 2010

Det skjærer i hjertet å høre at Linnéa ikke liker nyheter!

Over gjennomsnittet bitter
Anne-Kat Hærland vurderer å parkere seg i gyngestolen for å gi stafettpinnen til yngre talenter, og foreslår i et intervju med Kamille at Linnéa Myhre kan være en verdig arvtager.

Det er naturligvis hyggelig sagt av Anne-Kat, og Linnéa er jo en tøffing. Men jeg må si jeg fikk litt bakoversveis når jeg leste slutten av artikkelen. Der sier nemlig Linnéa i en kommentar til VG at hun neppe går i fotsporene til Anne-Kat ved å stille opp i Nytt på Nytt, av den enkle grunn at hun "driter en lang faen i nyheter" !?!





Kjære Linnéa, nyheter er jo det gøyeste som finnes! Det finnes ikke noe morsommere og sykere enn virkeligheten, må du skjønne! De siste månedene har vi kunnet kose oss med fantastiske nyheter her på bloggen!

Vi har lest om gamle tanter som resirkulerer katter, vi har hørt om pliktoppfyllende leger som skulker jobben og stikker på Iron Maiden-konsert, stusset over folk som har anlagt hekk som er høyere enn huset sitt, kjøpt inn solkrem etter at vi fikk vite at sola skulle ta kvelden i 2013, klødd oss i hodet over folk som kaster brannbomber på homoer, klaget over at ikke bare NSB, men til og med jordens undergang er forsinket, og til slutt rotet rundt i skattelistene og lurt på hvordan i all verden man kan tjene 4 millioner på å skrive ut sykemeldinger og gjette hva som feiler folk.

Hvis jeg hadde diktet opp alle nyhetene selv så hadde jeg nok neppe kommet opp med noe bedre.

Nei du Linnéa, hvis du synes nyheter er noe tull så har du virkelig gått glipp av noe. Nyheter er jo dritmorsomt, og spesielt her hos oss!

Relatert artikkel: Linnéa er Anne-Kats favoritt
Bloggen til Linnéa: finner du her¨
Foto: Linnéa Myhre

2 kommentarer:

  1. Du har fått med deg at Linnea er ironisk ja?

    SvarSlett
  2. Siden jeg stort sett er ironisk selv, så har tanken slått meg ja. :)

    SvarSlett

Søk i bloggen