fredag 12. november 2010

Meksikanske leiemordere mishandler turister med plumbo

Festbrems
Man kan jo begynne å lure på om verden har gått heeelt av skaftet, når en 12 år gammel unge leder en gjeng leiemordere som dreper folk, kutter av dem hue og legger det ut på nettet. Er det bare meg eller er det helt spesielt?





Jeg mener, hadde jeg vært kul og tøff og hatt maskingevær, så hadde ikke jeg hengt rundt med en fjortisnerd hvertfall. 12 år gammel og legger ut rampestreker på YouTube, geek-alert! Du får ikke damer om du henger rundt med sånt, jeg bare sier det.

Jeg er i utgangspunktet en sindig type, men hvis jeg hadde vært på ferie i Mexico og blitt halshugget av en guttunge og nerdevennene hans, tror jeg det hadde rent over for meg. Jeg vet vold mot barn er litt uglesett, men jeg mistenker at vedkommende hadde fått så øra flagra.

Det eneste som hadde irritert meg mer enn å få hodet kuttet av i Mexico, var hvis noen hadde HELT PLUMBO I TRUSA MI MENS JEG SOV!!! Kim André Sveum ble fredag dømt til seks måneders ubetinget fengsel for å ha helt Plumbo i buksa på kompisen sin. Da snakker vi god kamerat. Eller ikke. Gjør du sånt, så ber du om å få huet kuttet av og bli lagt ut på YouTube, for å si det sånn.

Så helgens gode råd til alle partyløver der ute må vel bli følgende: Hvis du er på fest, og noen presenterer seg som Kim André Sveum, IKKE DRIKK SÅ MYE AT DU SOVNER PÅ SOFAEN. Bare et vennlig tips.

Relaterte artikler:Leiemorder (12) terroriserer Mexico(vg),  Seks måneders fengsel for å ha helt plumbo i trusa til kamerat(vg)

7 kommentarer:

  1. Denne bloggen er vel noe av det værst rælet jeg noen gang har funnet på nettet.

    Ronk en uteligger du din jævla fjott.

    SvarSlett
  2. Så mye useriøst i en blogg kan man lete lenge etter.. litt tidlig å bli dritings eller? Gå finn plumbo i skapet du...

    SvarSlett
  3. Haha, dette var svært underholdene å lese =P Skal fortsette å følge med på bloggen din :)

    SvarSlett
  4. Heh, det er sikkert bare meg, men jeg personlig liker ikke at det gjøres narr av så alvorlige ting som dette.
    Men det var noe morsomt inni mellon\ her, det må jeg si.
    Men å gjøre en tragisk historie om en 12år gammel gutt som torturerer og dreper mennesker om til noe morsomt syns jeg ikke noe om.

    SvarSlett
  5. "men hvis jeg hadde vært på ferie i Mexico og blitt halshugget av en guttunge og nerdevennene hans, tror jeg det hadde rent over for meg"

    Da lurer jeg på HVOR? I himmelen eller helvete?? For når noen får hodet sitt hugga av så dør man faktisk... LMFAO!!

    SvarSlett
  6. Jeg er enig med deg der Lenelene, det er en vanskelig balansegang.

    Så hvis det er noen av leserne der ute som går rundt med hodet kuttet av, vil de naturlig nok føle seg støtt av dette. Til dere vil jeg si at innlegget er ikke vondt ment! Jeg har hatt litt vondt i halsen selv i det siste, så jeg vet omtrent hvordan dere har det.

    SvarSlett

Søk i bloggen