lørdag 5. februar 2011

Hemmelig spionorganisasjon styrer Norge og ditt liv!

E14s interne logo


VG avslører at Norge i mange år har hatt en hemmelig etterretningstjeneste kalt E14. Denne organisasjonen er ditt verste mareritt! Les de fantastiske avsløringene her først!

Jeg visste det! Jeg visste det! Alle har ledd av meg, men dette bekrefter mine mistanker! Da jeg leste artikkelen formelig løp jeg til kjøleskapet, rev opp døren og spadde ut alle matvarene. Etter en halvtime på gulvet omgitt av alt fra fetaost til lettbrus hadde jeg fått det bekreftet. E301, E471, E407, og i mistenkelig mange produkter: E250!  Det du kjenner som E250 (hvis du i det hele tatt har lagt merke til det), er egentlig et sannhetsserum utviklet av, ja nettopp. E14!

E250. Jeg kan føle lysene dimmes og uværsskyene trekke nærmere bare jeg sier det høyt for meg selv. Dette serumet ligger latent i kroppen din, og hvis du ved et eller annet ulykkelig tilfelle skulle finne på et eller annet som fanger interessen til spiongruppen, ja da haler de deg inn på et spartansk møblert rom med en enslig lyspære i taket. Først river de ut neglene dine en etter en, og kanskje brennmerker testiklene dine ("E14") bare sånn for syns skyld. Så aktiverer de E250, og vips forteller du livshistorien din enten du vil eller ikke.

Et annet skummelt middel E14 har plantet i mange produkter er E331 eller E525, ofte kalt "surhetsregulerende middel". Dette er naturligvis et humørpåvirkende middel som sikrer at du blir i litt muggent humør med jevne mellomrom. Dette for å sikre at befolkningen krangler jevnlig, og ikke blir så gode venner at de finner på noe muffens sammen.

Du trodde kanskje vi levde i et demokrati, men det gjør vi selvfølgelig ikke. Hadde det vært folket som bestemte, så hadde du fått kastet både biler og bensin etter deg, og alle oljepengene hadde vært brukt opp for lengst. Det motsatte er naturligvis tilfelle, for det er ingen som bryr seg om dine stemmer. I virkeligheten er det E14 som bestemmer alt fra regjeringssammensetning til avgiftsnivå. Valgresultatene du ser på TV er ren fiksjon.

Hva så med melkeprodukter? Siden vi var små drittunger uten egen vilje, har vi blitt tuttet ørene fulle av propaganda om hvor viktig det er å drikke melk. Melk gjør deg sterk, melk styrker skjelettet! I senere tid har mange forskningsresultater sådd tvil om hvorvidt melk er så sunt som man vil ha det til, men disse har blitt dysset ned og latterliggjort av regjeringen (hvem står bak? E14 selvsagt!). Hvorfor er de så opptatt av at du skal drikke melk da, spør du kanskje. Følg med.

Stikk bort i kjøleskapet, og ta ut en kartong melk. Les innholdsdeklarasjonen. Noe som stikker seg ut? Har du lagt merke til at melkeproduktene alltid er "homogenisert"? Hva betyr egentlig homogen? Jo, det betyr lik. En homogen gruppe er en gruppe med felles egenskaper. Felles meninger. Skal vi si det i kor, på folkelig vis? Kom igjen. En SAUEFLOKK! Ja, denne behandlingen av melken gjør at du får en indre trang til å være som andre. Følge flokken, ikke stikke deg ut. Ikke ha egne meninger. Rett og slett gjøre som samfunnet (E14) ber deg om...

Kjenn litt på følelsen nå. Se deg rundt. Kjenner du ikke opptil flere som har samme TV, kanskje samme mobiltelefon? Sitter dere ikke alle og klikker hvileløst gjennom Facebookoppdateringer eller spiller Plants vs Zombies til hjernecellene skrumper inn av mangel på aktivitet? Alt dette er E14s, eller..tør jeg si det? Djevelens verk! Sann mine ord!

Så vær på vakt, tøm kjøleskapet for fabrikkert mat, riv batteriet ut av mobilen og svelg simkortet. Klipp istykker kredittkortene og forhør (og om nødvendig torturer) kona. Hun kan være en av dem. Get off the grid! Du er herved advart!

La meg avslutte med mitt favorittsitat og livsmotto, som jeg håper du vil gjøre til ditt eget..

"Just because I'm paranoid, it doesn't mean they're not out to get me"


Relaterte artikler: Dette er den hemmelige norske spionorganisasjonen E14 (vg), Han var sjefen for Norges hemmelige spioner(vg), Agentene hadde sex-forbud på jobb(vg), Norske agenter sendt på oppdrag i ni land (db)
Foto: Spy vs Spy (Mad Magazine)

31 kommentarer:

  1. Utrolig bra skrevet! Det er akkurat slik det er!

    SvarSlett
  2. Aha,så gutta som sitter i Kongo er kansje ikke så uskyldige alikevel,jeg bare lurer.
    Muligens de Kongolesiske myndigheter har rett i at gutta var spioner.Hvorfor er norge så optatte av å få "hjem" akkurat de to.og ikke de som har det like ille i sydamerika.

    SvarSlett
  3. SLutt å røyk SKUNK så kansje du slipper å opptre som en DUST for hele befolkningen.

    SvarSlett
  4. Siste anonym: Du er sikkert en agent fra E14 som prøver å tøyse bort sannheten. Men den går vi ikke på!

    SvarSlett
  5. Har jeg gått glipp av noe artig ?

    SvarSlett
  6. Viking: søk etter chillin xxx, det er vel skunk. Sikkert laget av E14 det også.

    SvarSlett
  7. Gress med andre ord,ja ser de har e-sigaretter også,og det er vel laget av e-tjenestentidligere POT.Alså vet ander tydligvis mer enn meg om dette,men takk for tipset,skal prøve det å se om jeg blir like rørete som anomym 11.35

    SvarSlett
  8. haha, genialt
    dette var bra, lenge siden jeg har flira så bra! :)

    SvarSlett
  9. Her fremstår ,,skandinaviske land - som Norge " som vennligsinnede og altomspennende vennlige og meklende i hele verden.

    Men på undersiden og under meget strengt hemmelig regime har det operert en usynlig gruppe mennesker som spioner fra Norge.

    De har oppnådd stor troverdighet og fått lettere tilgang på mye mer informasjon ved en slik offentlig troverdighet som utad er fremsatt som selve grunnmuren i det vennligsinnede land og sine milliarder i økonomisk støtte til alle slags land og regimer.

    Denne gruppen har eksistert mye lenger en i 10 år. Gruppen som de nå kaller E-14 ble omformet, omdeffinert og fornyet rett før Lundkommisjonen ble nedsatt. Den var ikke gransket pga de grep som ble tatt for å holde denne gruppen utenfor enhver belysning og granskning.

    Selve spion-ringen/systemet hadde eksitert allerede i mange år før E-14 ble formet og det burde gravende journalister forfølge helt til bunns og de vil finne de offentlige systemer i etterrettningen er sammenfilteret med flere typer sivile firmaer-organisasjoner som utførte denne type spionasje for Norsk etterrettning.

    Hvorfor kommer dette ut nå ?

    Vet hovedpersoner i norsk ledelse og politikk at Wikileaks kommer med avslørende dokumentasjon om dette og er førevar for å dempe skadene ?

    Vel, verden vil bedras og Norge er ikke en demokratisk drevet stat.

    Det er i allefall sikkert. En kan bare lure på den videre utvikling.

    SvarSlett
  10. Var det ikke en sak om en Meier,(skipsreder) for 30 år siden som ble tatt med en hemmelig kjeller full av våpen og hjemmebrent ? Dette er jo ikke noe nytt heller.
    Spioner fra norge som hentet hjem unger fra nordafrika,det er jo samme folka.
    Eller er det SKUNKEN som virker og jeg er på samme nivå som anonym 11.35.Alt kommer for en dag,bare at vi vet det så lenge før både 11.35,vg og db.

    SvarSlett
  11. Takk for positive kommentarer! Og til dere andre raringer, takk til dere også. :)

    SvarSlett
  12. Takk selv for en artig artikkel,ventet bare på at en eller annen anomym skulle komme med kommentarer anngående skrivefeil,det er det vanlige.Noen er nemmelig etter meg anngående alle mine skrivefeil,som jeg ofte legger inn bevisst,for da kommer apekattene frem.

    SvarSlett
  13. http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/217/

    Dette ble advart om av Jarle for mange år siden!

    SvarSlett
  14. Skulle forresten være 738 i slutten av nrk-adressen, IKKE 217.

    SvarSlett
  15. E441 - ja, haha. Jarle er en dyktig gravende journalist :D Han kan legge to og to sammen og få fem hver gang, aklkurat som meg :)

    SvarSlett
  16. åssen får det det til å blir E-14 som har laget dette når E-nummer er noe som er noe som står for EU godkjent?
    det betyr jo at det ikke er en nasjonal ting men internasjonalt. så også at du skrev at du drev å sjekket opp om tingene du skrev om først, men hvorfor tror du enkelte av nummerene ofte går igjen? men sunn fornuft skjønner man at de går igjen etter å lest litt på nette om stoffene siden de har en egenskap som kan bli brukt til så mangt.
    men er en gøy teori du har laget deg;)

    men hvorfor er det ikke oppdaget? disse stoffene må jo blitt testet i en labb, som ikke staten eier men av private aktører siden er sikkert flere som mener det samme som deg.

    SvarSlett
  17. EU=Etterretning undercover,verre er det ikke.

    SvarSlett
  18. Viking: Ikke si sånt, jeg blir nervøs. Er hele EU styrt av E14!? Dette er større enn jeg ante!

    SvarSlett
  19. Ja,det er derfor vi er utenfor,for å lure de,det burde du forstått.

    SvarSlett
  20. Var inne på vg anngående "vervet etter tier metoden" Slo en såøk om gutta i kongo var vervet etter ti kroners metoden,men det ble for mye for dem.Hadde 35 LIKER,men tydelig at jeg har rørt ved ett sårt pungt,da kommentaren ble fjernet av en eller annen grunn,Jeg vet hvorfor,det var vel sannheten at de ble vervet av e-14,sendt til kongo,som spioner og kunne ikke takle situasjonen.Det ble nok for mye amatører for disse agentene i norge,som følte seg skamfulle for å ha satt disse gutta i beta.
    Blir jeg regigert bort her også da,eller?
    Regn med å få en telefon fra e-tjenesten om å slette meg,jeg er jo livsfarlig for dem,en gammel skunkerøker.

    SvarSlett
  21. Og de har forrandret navnet mitt til guest ?
    Hvor teite går det ann å bli,for det er jo gutta i sikkerhetstjenesten som står bak.
    Amatører.

    SvarSlett
  22. Så er det i dag bekreftet at det var e-14 gruppen som tok ut barna fra nordafrika.
    Skulle ikke forrundre meg att sannheten om Kongogutta også kommer for en dag snart.At de var medlemmer av e-14.

    SvarSlett
  23. Torbjørn,Har du fått den telefonen jeg spådde?
    De har hakket min facebook,fra england,ja er det ikke rart at det kom nå,aldri skjedd tidligere.Det er vel først nå som min person er blitt inreresant.
    Og hvor har jeg mine opplysninger fra?
    Det er skrevet ned og overlatt en spesiell venn,tidligere militær offiser bosatt i utlandet,kun for å garantere seg/meg.

    SvarSlett
  24. viking: Thorbjørn har blitt.. eliminert.

    Hilsen E14.

    SvarSlett
  25. utrolig bra, og skremmende nær sannheten..
    wiking11

    SvarSlett
  26. hvor ble det av debatten under de enkelte sakene i vg nett....kansje E14 ikke likte at man snakket så rett fra levra der... ?
    wiking11

    SvarSlett
  27. Wiking11 - Ja, jeg tipper VG er i lomma på E14 de også!

    SvarSlett
  28. tommelen opp?`hehe
    liker din skrivemåte !

    sad to say...men det er nok ingenting i samfunnet som ikke kontroleres... det viser seg hvergang loven ikke er lik for alle...
    wiking11

    SvarSlett
  29. Det sto en stillings annonse på vg og på finn, om at forsvaret søkte etterettnings agenter bare dager før E14 kom i avisen,da forsvant stillings annonsen....
    Wiking11..

    SvarSlett

Søk i bloggen