fredag 4. mars 2011

The Mythical Shoe

Thorbjørn har bestilt seg Mythical Shoes, og jammen kom ikke UPS på døra med dem i dag!

Hvis du ikke aner hva jeg snakker om, bør du kanskje ta en titt på denne videoen før du får spesielt mye ut av min ærefryktige utpakkingsvideo nedenfor. :)  Og for de som lurer får jeg ingen penger for å plugge dette produktet (dessverre).

Uansett, skoene er The Shit! Hvor mange har sko med plekterlomme på siden liksom? Har du det for eksempel? Ikke det nei. Ja ja, du har sikkert noen andre fine sko (as if).





8 kommentarer:

  1. Jeg ble litt skuffa, håpte hunden skulle tisse på dem.

    SvarSlett
  2. Tisse på The Mythical Shoe!!? Helligbrøde!!

    SvarSlett
  3. Nice shoes- ja! Ingen tvil!

    Men si meg? Har du èn kone på hver hånd? :P

    SvarSlett
  4. Anonym: Hehe Jepp, her er det fullt av koner. :)

    SvarSlett
  5. Så det er derfor du ikke vil ha flere truser i posten???? For at det blir trøbbel i heimen?

    Må jeg finne noen annen og stalke nå da...? Nedturen sin!

    :P

    SvarSlett
  6. Hæ! Nei, ikke gå! Når jeg sa at det var fullt av koner så mente jeg ikke fullt som i at det ikke var plass til flere! På ingen måte. Der det er hjerterom er det husrom!

    Hm, ved nærmere ettertanke er det kanskje ikke så mye husrom igjen her,.. Men et hotellrom skal vi klare! Jeg vet om et hotell rett her nede som leier ut på timesbasis (Noe jeg strengt tatt synes er litt frekt, da jeg sjelden bruker mer enn noen minut..ehm, nok om det), det er veldig praktisk. Veldig hyggelig personale der også, de smiler og ler alltid når jeg kommer innom.

    Neidaså, dette går fint. Jeg har jo åtte ledige fingre!

    SvarSlett
  7. Der ja! Jeg visste du var glad i en god stalker! Yey. Jeg blir litt til.

    Men, ja - Det hotellet kjenner jeg til! Ikke så langt unna her heller det... Hvilket får meg til og tenke.. Er du den usynlige naboen min som alltid "sniker seg" ut og inn oppgangen med et brak hver kveld mellom 00.30 og 01.30?
    Rart at konene du har valgt å prioritere og gi husrom ikke våkner, for det gjør jeg.
    Isåfall en liten appell - slutt. Også om du kanskje kunne øve på den tubaen din i marka eller noe?

    Sist men ikke minst - Cred for at du faktisk gjennomførte Mythical Shoe-videoen. Trodde du tulla på face, siden du tydeligvis har blitt så selvbevisst når det kommer til videosnutter :P

    SvarSlett
  8. Tuba i marka? Hm, tja. Blir nok litt flat lyd der. Mye bedre klang i trappeoppgangen! :)

    Jaa, var litt mellomfornøyd med et par av de videoene.. :)

    SvarSlett

Søk i bloggen