søndag 22. august 2010

Thorbjørn, kongen av Twitter!

Foto: Camerapress
Lady Gaga er den nye dronningen av Twitter etter at hun passerte Britney Spears i antall tilhengere. Lady Gaga er så heldig å være den med flest tilhengere på både Twitter og Facebook!

Etter at jeg har erobret den norske blogglisten, står verden og Twitter for tur for min del også! Det er viktig å nettverke med de rette folka for å komme dit man vil her i verden, derfor følger jeg nå Lady Gaga på Twitter.




Hun vil selvfølgelig legge merke til mitt karismatiske ytre. Jeg kan høre henne allerede. "Who's that guy, find out who that guy is!" Dermed finner hun noen til å oversette bloggen min - og vips begynner ballen å rulle. Hvorfor valgte jeg Lady Gaga? Fordi hun er størst selvfølgelig. Aim high!

Men hva hvis Gaga ikke kontakter deg spør du kanskje, hva da? Haha, det blir jo en veldig teoretisk problemstilling - Men for at dere ikke skal bekymre dere på mine vegne, har jeg tatt høyde for det også. Derfor har jeg, wait for it... wait for it.. Begynt å følge Britney Spears på Twitter også! Genialt hva? Det kan naturligvis bli litt kleint når begge kontakter meg, men jeg satser på at det løser seg. Man kommer seg ikke opp her i verden uten å knuse et par ungpikehjerter.

Så merk mine ord. Om et år eller to er det meg det er bilde av i VG, med hånda på skrittet mens jeg gjør en liten moonwalk i sandalene mine. Og overskriften? Thorbjørn, kongen av Twitter! 


DU kan hjelpe Thorbjørn å få flere tilhengere enn selveste Britney og Lady Gaga, følg bloggen på Twitter og Facebook!


Relaterte artikler: Hun har flest tilhengere på twitter (vg), Lady Gaga slo Obama (vg)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i bloggen