torsdag 29. juli 2010

Eurovision-Lena, Fjortisbloggere og gamle damer

Hun ble ikke flau når han kysset henne, men måtte be Rybakk ta bort leppestiften etterpå, sier Eurovision-Lena i et intervju. Dette hadde ikke skjedd med naturlig sminke og leppefarget leppestift, Lena. Følg med på bloggen min, så unngår du slike flauser. Lena representerer Tyskland også neste år, denne gangen på hjemmebane! Vi gleder oss! (alle mannlige bloggere er homofile, og elsker derfor eurovision song contest).

 Med tanke på gårsdagens innlegg om naturlig sminke, føler jeg at jeg bør bidra med et lite kurs i bøyingen av "naturlig", før alle fjortisbloggerne følger etter og begynner å skrive om Eurovision-Lena og naturlig sminke de også.

Naturlig bøyes slik:

Naturlig - Naturligere - Naturlig..st.. Naturligst!

Hmm. Til mitt forsvar har adjektiv aldri vært min sterke side. Norsklæreren min ville vridd seg i graven hvis hun leste dette. Hvordan jeg vet at hun er død sier dere? Det vet jeg naturligvis ikke. Normale, voksne folk går ikke rundt og vet ting om norsklæreren sin fra barneskolen. Ha ha. Nei, hun er sikkert frisk som en fisk, men kanskje på gamlehjem? Så la oss si hun hadde vridd seg bak rullatoren da.

Gamle folk som vrir seg bak rullatorer vikler seg forresten ofte inn i dryppet sitt, og er man dårlig til bens og viklet inn i drypp - ja, da er det lett gjort å falle ned en trapp. Har jeg hørt.

Lyden av gamle damer med rullator som faller ned trapper overdøver forøvrig lett noe som høres mistenkelig ut som "(..)nå har du streket rødt under adjektivene mine for siste gang, frøken Pettersen, siste gang! Den som ler sist ler best, frøken Pettersen! bwahahaHAHA!" med en stemme som høres enda mistenkeligere ut som min...

Tror du dette innlegget bare er oppspinn, eller ble du plutselig glad for at du valgte å signere med "anonym" når du la inn den kjipe kommentaren i forrige uke?

Relaterte artikler: Jeg måtte be Rybakk ta bort leppestiften (Dagbladet), Slik får du naturlig sommersminke (Dagbladet)
Foto: Ukjent

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i bloggen