lørdag 26. mars 2011

Thorbjørns moteblogg: Dagens outfit. As if.

I dag har jeg vært og handlet i sentrum. Det var litt stress, for det var masse ekle dansker (landskamp) overalt. Den eneste dansken jeg liker er han derre Dansken Og Fingern. Han er kjekk.


Men nå skal det handle om klær! I dag har jeg kost meg dere. Jeg har kjøpt meg en skikkelig gøy outfit som bare sier I'm cool, and you know it! uten å være en overstatement. Hvis du skjønner hva jeg mener.

T-shirt: Shit, Bukse: Levis 506, Sko: Adidas Samba
Neida, så i dag skal jeg på et nytt utested som visstnok er det nye in-stedet for motebloggere, og jeg gleder meg sinnsykt! SINN-sykt. Der har du meg. Jeg glemte forreste å ta bilde av det gøye beltet jeg har kjøpt som bare matcher skoene PERFEKT. Begge er blå.. Say what?

Du kødder ikke sant? Ser jeg ut som en moteblogger!? Jeg blogger aldri om klær! Jeg har nesten aldri PÅ MEG klær engang. Jeg blogger kun om svært alvorlige ting, som politikk og sport. Jeg følger ikke moten, moten følger meg. Det er sant. La meg illustrere:

Eksempel 1: Etter at jeg handlet i dag kastet berta bak disken seg over telefonen for å bestille mer av det jeg hadde kjøpt, fordi hun visste at det ville bli utsolgt med en gang folk så at jeg gikk i det. Alle bare løp til butikkene i det jeg gikk ut og jeg hørte svensken bak kassa rope fortvilt etter hjelp i det hun ble overfalt av motemobben.

Eksempel 2: I dag morges gikk jeg ned og kjøpte frokost uten å sjekke sveisen, og da jeg kom hjem og så meg i speilet oppdaget jeg at det så ut som to marsvin hadde sex på huet mitt. Da jeg gikk ned litt senere for å kjøpe lunsj så hadde alle folka i kassa lik sveis som meg. True story.

Do I look like a moteblogger to you? Bare si det. 

Nei, så da har dere nok kommet feil! Er dere ute etter mote og sminke og sånn kan dere stikke til de gærne jentene på BMA In Your Face, hver gang dere besøker de så tjener jeg hundre kroner.
BMA In Your Face: Lett dagsminke. Eller noe.

Bilder: Thorbjørn, BMA In Your Face
Relaterte artikler: Nektet å style Siv Jensen (vg)

2 kommentarer:

  1. Haha, du burde jo lett vært moteblogger da! Så kunne Jæn Tomez kastet terningene sine og du kunne stått frem i VG og disset motesansen hans, akkurat som Linni Meister. Straka vegen til FAME vettu!!! :) Du og Linni. Som hånd i hanske!

    SvarSlett
  2. Kjersti: Hm, det hadde kanskje vært en tanke. Motebloggerne er jo mye mer populære enn oss som forsøker å opplyse verden om viktige nyheter hvertfall. Motebloggere have all the fun.

    SvarSlett

Søk i bloggen