torsdag 24. februar 2011

Ski-VM, hva med å arrangere det om sommeren?


Å se på folk som henger rundt på ski vet jo alle at er dritkjedelig, men arrangørene tar det igjen på kulturprogrammet, masse gøye ting som skjer etter skirennet!


Neidaså, f.eks i dag så skapes et koselig show for hele familien. Oppskriften?  Start med Arve Tellefsen ispedd en smule Satyricon. Så blandes Madcon forsiktig inn sammen med en et par kopper Wenche Myhre. Dette kunne blitt en bra greie, men så måtte de naturligvis gå over the top.

Lurt inn midt i blant de andre artistene finner man nemlig Faggotkoret! Jeg er for et fargerikt fellesskap og homofilt ekteskap og stemmrett for Folk Med Hår På Ryggen, men et helt homokor under Ski-VM? De prøver å skjule det med å skrive på engelsk og stave Faggot feil (Faggott står det i programmet), men vi lar oss ikke lure. De skal nå snike seg med overalt disse folka. Lurer heterofile vestkantgutter til å gå med støvletter bare for å ikke stikke seg ut på byen og sånn. Tsk tsk.

Men, jeg var faktisk klar for å være med på åpningssermonien og medaljesermoni og whatnot hele uken jeg, hvertfall helt til jeg hørte at masse homofile skulle synge falsett der, men det er jo pokker så kaldt! Det er så kaldt at jeg er fristet til å si at jeg ikke deltar på den dumme sermonien før helvete fryser igjen, men å dømme etter temperaturen så har det skjedd alt. Hva med å arrangere sånt på sommeren, så det er mulig å følge med uten å dø? "Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær". Lett for deg å si, du har ikke amputert begge føttene fordi joggeskoene dine frøys fast på slottsplassen så de måtte sage deg løs med motorsag.

I dag vant det noen svenske folk også, hørte jeg rykter om. I tillegg dreiv Northug og gratulerte vinnerne. Da skjønner du at han har fått minst en million for å tape med vilje. Vanligvis roper han bare horunger! til alle som prøver å snakke med ham og løper i dusjen og knekker både ski og staver og bare såååå sinna! Når deltagerne driver og jukser så gidder jeg ikke følge med altså. Alle vet jo at vi er best, så her er det helt klart muggel i osen (mitt nye favorittuttrykk)! Tapere hele gjengen! Ski, schmi!

Foto: En homo
Relaterte artikler: Surt å bli slått av svenskene(vg), Bjørgen tok gull(vg)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i bloggen