søndag 29. august 2010

Mullah Krekar burde begynne å blogge!

Populære typer
«Rent hypotetisk skulle man ønske at en velstående landsfader slengte et par millioner på bordet, så skulle vi kanskje tatt en nærmere kikk på pakket gjennom optikken vår». Gjennom sitt blankpolerte talerør Brynjar Meling, kommuniserer nå Krekar at han føler seg truet av denne setningen i en bok utgitt av norske skarpskyttere.



Jeg som trodde Krekar ikke var redd for noe. Hvertfall ikke nordmenn. Det er jo kanskje ikke så rart, når vi er godtroende nok til å la ham sitte her på berget og pusle sammen bomber. Bomber som han så sender med FedEx ned til selvmordsbomberne nede i hjemlandet.

Pay attention, because I'm only going to do this once

Jeg synes Krekar skulle starte en blogg, den tror jeg kunne blitt bra. "I dag har jeg kjøpt en pall med dynamitt. De hadde 20% rabatt hos Ali G. Ranather, dere burde sjekke det ut!  Gleder meg til å sende dynamitten ned til skolen min! Det går veldig bra der nede, vi har veldig mange som melder seg på. Dessverre har vi få avgangselever som overlever eksamen, men litt svinn må man regne med. Jeg har forresten også handlet inn en gøy skjeggtrimmer som jeg er knallfornøyd med(..)"

Neida, jeg skal slutte å tulle. Mullah er en kul type. Han har riktignok stått på FNs terrorliste siden 2006, men det blir jo feil å generalisere. Det er typisk Ola Pottit å skjære alle over en kam. Bare fordi noen av de som står på listen er terrorister, betyr det jo ikke at ALLE er det. Hallo.

Bør Krekar få henge rundt litt til, eller burde vi gi ham to poser kaffe og en gratis busstur til Gardermoen?

Relaterte artikler: Norske skarpskyttere antyder drap (vg), usensurerte tanker fra norske skarpskyttere (vg)
Foto: Scanpix, ukjent

4 kommentarer:

  1. Vårt demokratiske, og tidligere trygge norske samfunn har desverre blitt et arnested og permanent nødhavn for (noen) østeuropeiske kriminelle, noen muslimske ekstremister(M Krekar(et),Våre matpolitikere lekte læregutter /jenter i trollmannens verksted,(Stortinget)..og slapp løs krefter de ikke kan kontrollere,,ærlige skattebetalere betaler prisen,...kriminaliteten øker,...likeså brutaliteten,..hvem som står bak kan man lese ut av statistikkene,spørr politi og påtalemyndighet...gamle dør bak forheng i en koridor uten sengeplass,...,,,,Krek(ar) med famile fikk plass på Oslos beste hotell etter en såkalt trusselsituasjon,,,som takk truer han med drap hvis han sendes ut av landet,undrer om han har norsk trygd,...og i så tilfelle for hva?.leste at han "sender penger ut av landet"????. ,,..Det ironiske er at vårt demokratiske samfunn blir missbrukt av antidemokratiske krefter for å fremme tyrani og undertrykkelse,....Det blir som å gi en pyroman en eske fyrstikker,..en kanne bensin og så vende ryggen till,..

    SvarSlett
  2. Norge er på god vei til å bli et land uten lover, uten trygghet, uten velvære. Jeg er lei av det multikulturelle samfunnet som dreper, voldtar og stjeler, jeg er lei av multikulturelle restauranter som ikke betaler skatt, jeg er lei av multikulturelle taxieier som ikke betaler skatt, jeg er lei av multikulturelle familier som snyter NAV, jeg er lrett og slett lei av det multikulturelle Norge.

    SvarSlett
  3. Blir redd av "makten" en terrorist tydeligvis har i Norge! Han kan true og misbruke de rettighetene vi har her til lands uten konsekvenser..Har ennå ikke møtt ett menneske som forstår hvorfor han kan gå rundt som en løs mann...Skulle ønske noen kunne forklart meg hvordan det ble sånn?? Alt med Krekar provoserer meg skikkelig, det er helt feil for all vanlig fornuft!

    SvarSlett
  4. Anonym2: Mangelen på trygghet er det vel i stor grad vi selv som skaper i hodet vårt. De aller fleste innvandrerne er tross alt lovlydige. Men vårt kjære fedreland kunne nok gjort en litt bedre jobb med integrasjonen.

    SvarSlett

Søk i bloggen