torsdag 30. juni 2011

Thorbjørn flytter på landet

Dagens Beste Bondegård

For de som synes det har vært litt trått med oppdateringer i det siste, så kan jeg opplyse om at jeg er i ferd med å flytte ut av Oslogryta og langt ut på landet (ca 30 min utenfor sentrum). Gressklipper og dobbeltgarasje, here I come.. 

Flyttingen tar naturligvis litt tid og oppmerksomhet, men jeg regner med at når jeg har fått croxene trygt plantet i åkeren så kommer jeg til å ha all verdens tid til å blogge. Så utover sensommeren og høsten blir det daglige oppdateringer om blomkålpriser og dårlig kollektivforbindelse. Neida. Joda.

På toppen av det hele bytter jeg også jobb i sommer. Jeg skal begynne som tegnestiftreparatør. Du aner ikke hvor mange som uforvarende setter seg på tegnestifter og ødelegger dem. Neida. Jeg har faktisk fått ny jobb som spåkakespådomforfatter. Jeg gleder meg veldig. Nei, seriøst. Helt ærlig, jeg skal begynne med krokodilleveskeoppdrett ute på gården. Det blir gøy! Bare si at du følger med på bloggen så får du rabatt!

Anyhow, hvis dere bare bjørner med meg en kort periode med litt langt mellom oppdateringene, så kommer jeg sterkere tilbake utover høsten! Takk til alle som følger med!

Thorbjørn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i bloggen