fredag 20. mai 2011

Om ikke jorda går under, så stikker kanskje Jesus innom på kaffe?

Fine blondiner med faste pupper har naturligvis prioritet når Jesus kommer tilbake
Noen sier at verden går under 21.mai 2011, andre sier at Jesus kommer tilbake for å ta med seg alle kristne på en luftetur. Heldigvis har vi god tid, 21.mai er jo ikke før i.. morra.

Jeg synes personlig de to mulige alternativene er litt slitsomme. Hvis verden går under i morra, så vil jeg jo gjerne slå meg løs og gjøre masse sinnsyke ting i dag. Vi kunne kanskje arrangert en slags konkurranse, hvor det var om å gjøre å bryte flest bud. Men hvis jeg satser på dét kortet, så angrer jeg kanskje litt der jeg ligger med en forslått hore i armkroken og et par halvspiste lik i kjøleskapet når det viser seg at Jesus stiger ned fra himmelen for å ta med seg alle de snille og greie.

Ellers er jo dette en god mulighet for de med litt forretningssans. Hvis det viser seg at Jesus stikker innom så er det nok et ganske trygt tips at sandaler blir på moten igjen. Å kjøpe noen aksjer i skoprodusenten Ecco er sikkert ikke feil, for å si det slik. Skjegg blir naturligvis hipt også, så hvis du har aksjer i Gilette er det bare å selge seg ut med det samme!

Det kan jo tenkes at Einar Gelius angrer litt på at han ga ut boken "Sex i Bibelen" også. Og alle de pedofile prestene angrer kanskje på at de ikke sjekket kalenderen litt nøyere. Så må vi ikke glemme alle vitenskapsfolkene da. Jesus bare dinosaurer? Seriøst? og vitenskapsmennene bare mumle, mumle. Forøvrig er dette med dommedag veldig upresist, jeg har ikke tid til å sitte å vente på jordas undergang i hele dag. Er det ikke mulig å få et klokkeslett å få forholde seg til!?

Relaterte artikler: Dette er første og siste gang vi møtes (vg), Dommedag er avlyst (db)

9 kommentarer:

  1. Jeg sitter klar med bløtkake og fin fotball på tv :)

    SvarSlett
  2. Han er alltid velkommen. Sider jeg ber til han om hjelp og får det, ja da ville dette bli gledelig.

    SvarSlett
  3. Sorry folks, Jeg liker bare marsipankake,
    og kaffen må være med litt hel melk i
    (kan også bruke fløte:)

    SvarSlett
  4. Foresten her er "the cloud of witnesses"
    hvor bare de gode gjerninger i mennesker
    blir "opprykket": http://steve.dorleans.name/
    (resten brenner i ildsjøen) and
    a constant evaluation & selection
    den "sanne dommedag" ("hver dag")

    SvarSlett
  5. Dette er jo veldig koselig, jeg kan sikkert bake en sjokoladekake!

    SvarSlett
  6. Lett at denne skal brukes på byen ikveld! Katastrofesex må jo være episk ;)

    SvarSlett
  7. Sjekk, Christopher Hitchens, God Is Not Great, How Religion Poisens Everything.

    http://www.youtube.com/watch?v=wls_cnBRTB4

    http://www.youtube.com/watch?v=Zrrk0CU4QlE&feature=fvwrel

    SvarSlett
  8. Hei! Du er nå bedømt hos icarroi.com. Velkommen innom :)

    SvarSlett
  9. Caroline - tusen takk for super anmeldelse! :) Jeg skal få økt skriftstørrelsen litt til ære for deg! :)

    SvarSlett

Søk i bloggen