søndag 5. august 2012

Takk for seg.

"Hørte du, han skal legge ned bloggen!" "B-b-blogg? Er det en slags elefant?"
Kort og greit, jeg vil slutte å oppdatere denne bloggen på ubestemt tid. Hvorvidt bloggen en gang i fremtiden vil gjenoppstå i sin nåværende form, vet jeg rett og slett ikke. Dukker det opp en annen blogg? Jeg vet ikke det heller.


Bloggen har levd i drøye to år, og jeg har hatt noen mål underveis som jeg ikke har klart å nå. Primærårsaken er at jeg rett og slett ikke har satt av nok tid. Bloggen har blitt oppdatert stadig sjeldnere, og tildels beveget seg vekk fra det opprinnelige konseptet. Så kort og godt er ikke bloggen der jeg ønsket at den skulle være etter to år, og jeg velger i alle fall inntil videre å prioritere andre ting.

Takk for følget til alle som har humret litt i skjegget underveis.

Jeg vil fortsatt være aktivt på Twitter, så følg meg gjerne der: @dagensb

Foto: Thorbjørn

7 kommentarer:

  1. Synd, men tusen takk for alle morsomme historier du har delt med oss :D ledd ganske mye her oppe i nord :)

    SvarSlett
  2. Det var dumt, for jeg liker å lese det du skriver!

    Ønsker deg lykke til med nye prosjekter.

    SvarSlett
  3. Synd, men du får ha god "reise" videre. :-)

    SvarSlett
  4. Takk takk. hyggelig å høre! :)

    SvarSlett
  5. Hjertet mitt gråter, men det er kanskje greit å leve litt i det virkelige liv også

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Søk i bloggen