mandag 15. november 2010

Thorbjørn forklarer hvorfor du må være på Facebook

Du synes kanskje du er litt sånn alternativ og kul hvis du ikke er på Facebook. Vel, det er litt sånn Be There Or Be Square. Thorbjørn forklarer hvorfor du ikke har blitt invitert på fest siden 2006.

Videoen er midlertidig fjernet. 
Den baserte seg på en artig grunnidé,
men tas vekk grunnet litt stusselig lyd og bilde
og en under middels engasjert blogger i hovedrollen

Relaterte artikler: Nå får du facebookmail (ap), Betyr dette døden for Gmail?(db), Facebook lanserer ny meldingstjeneste (vg)

11 kommentarer:

  1. La meg bare si det slik; jeg angrer på at jeg klikket meg inn hit. Ville bare se om dette var ironisk eller ei. Men neida, for fullt alvor mener du at man ikke er noe om man ikke er på Facebook. Og dette kommer fra en fyr med aktiv bruk av hettegenseren i tidenes dummeste video-blog. Det beste er at du har skriptet den, altså at du leser manus, og hele tullballet går derfor fantastisk treigt fremover. Og hvis du ikke har skriptet saken, dæven hvor treig du må være i huet :)

    SvarSlett
  2. Nåvel, Fullt alvor var det vel ikke akkurat. :) Og uten at jeg har lagt merke til det selv så sier de som kjenner meg at jeg ER ganske treg.

    Kanskje jeg kan kjøre videoen i 1.5x hastighet + klippe bort et par sekunder mellom hver setning i neste video - og alle vil synes det ser helt normalt ut. Bra tips!

    SvarSlett
  3. Det er en jævla onepiece hahahaha, snakkes da

    SvarSlett
  4. Dette her er bare trist... slutt å blogg og gjør Norge en tjeneste

    SvarSlett
  5. Jeg liker at folk tar dette blodig seriøst. Det gjør hele greia langt mer festlig. Hvordan får Anonym dette til å ikke være ironisk?

    SvarSlett
  6. Sverre: Tipper du bare er snurt fordi du aldri blir invitert på fest lenger :)

    SvarSlett
  7. hahahahahahaha jeg dauer!!! superfestlig videoblogging og enda mer højdare med sinte anonyme!!:) Keep it coming!!

    SvarSlett
  8. Dette er enten et bevis på at ironien er død, eller at "dagens ungdom" (som sannsynligvis lærer det meste de kan av grammatikk, sosiale regler og måter å slenge dritt på, fra VGDebatt) ikke lenger forstår ironi.

    Come on. Les et par av de tidligere blogginnleggene og se at INGENTING av det Thorbjørn skriver/sier/spiller er seriøst. Onepiecen er anti-humor, uten at det forutsettes at dere forstår konseptet.

    Stå på Thorbjørn, og ned med anonyme haters.

    SvarSlett
  9. All PR er god PR er mitt motto, så her takker vi både for kommentarer fra anonyme haters og de mer positivt innstilte. ;)

    SvarSlett
  10. Hysterisk! Tror nesten den må deles på fjesboka.. men eh.. darn, der når den jo liksom ikke de som trenger å høre dette mest. What to do, what do to

    SvarSlett
  11. Hufsa - ikke lett det der. Du må nok kanskje ta den opp på VHS og sende den i posten til alle som ikke er på Facebook.

    SvarSlett

Søk i bloggen