fredag 6. august 2010

Jeg skal vise deg hvor skapet skal stå

Larvik håndballklubb melder i en pressemelding at det er slutt mellom Gro Hammerseng og Katja Nyberg. Paret har vært samboere siden 2005. Tenk å bli så berømt at det sendes ut en pressemelding når det skjer noe i livet ditt? Rent personlig er jeg jo bare noen blogginnlegg unna kjendisstatus, mens du må nok bare drømme videre.


VG har ikke lykkes å få tak i de to, men jeg fikk tak i Katja Nyberg. "Hva føler du nå?" spurte jeg med forventingsfull sportskommentatorstemme, men av en eller annen grunn la hun bare på. Ellers betyr jo dette at to flotte håndballspillere er ute på markedet igjen. De spiller vel antageligvis på feil lag fortsatt, gutter - men det er jo lov å prøve seg. De er sikkert bare lesbiske fordi de ikke har truffet den rette gutten enda. En litt sånn småklein type som sitter oppe midt på natta og leser dårlige blogger må jo være drømmen. Lykke til!

Forøvrig er det naturligvis trist at folk ikke klarer å holde sammen nå til dags. Når de har holdt sammen i fem år og så plutselig flytter fra hverandre til tross for at de nettopp har kjøpt hus sammen, ja da må det være lov å spekulere. Når man vet hvordan jenter er nå tildags så er det kanskje ikke så vanskelig å forstå likevel. Ingen av de gidder å vaske, og ingen kan lage mat. Og hvis en av de tilfeldigvis hadde fått med seg litt kokkekunst fra muttern, så hadde det ikke hjulpet - matbudsjettet er uansett brukt opp på sko og vesker.

Nei jenter, dere må nok få dere en skikkelig kar. Her hjelper det ikke med lesber eller metroseksuelle mammagutter. Dere trenger en som kan skifte lyspærer og skru bil, en som kan lage noe annet enn ferdigpizza eller pølser med potetmos. Rett og slett en som kan fortelle dere hvor ikeaskapet skal stå.

Er du jente og liker tøffe gutter som meg (call me), eller er du gutt og litt emo fordi Katja og Gro fortsatt er lesbiske?

PS: Bloggen din blir mer populær hvis du skriver "emo" en gang i blant. True story.

Relaterte artikler: Informerte spillerne selv (vg),  Slutt mellom Hammerseng og Nyberg (dagbladet), Hammerseng nekter å snakke (vg)
Foto: Erik Berglund/Dagbladet

3 kommentarer:

  1. hei:) jeg er jente og liker tøffe gutter.. skal vi ta en kaffe en dag? eller en bolle med rosiner?
    klem

    SvarSlett
  2. Jeg liker ikke rosiner eller kaffe, men jeg liker jenter som liker tøffe gutter!

    SvarSlett
  3. :) ok.. hva med bolle med sjokolade?? kan bare stikke innom deli de luca, trenger ikke være no høytidelige greier liksom..

    SvarSlett

Søk i bloggen